03. 09. 2012.

Početak škole s Bogom


Gospodine, radosno i s pouzdanjem
prikazujem ti ovu školsku godinu
koja počinje.
Što će značiti za mene?
Što mi spremaju
ovi dugi mjeseci?
Toliko pitanja
želim postaviti.
Ti znaš odgovore,
to je najvažnije.
Zašto da odgonetam?
Prikazujem ti svoju dobru volju
jer ćeš me još mnogo toga pitati.
Dobro znam
da ću se često obeshrabriti
ili biti ravnodušan:
Ali ako mi ti daš snage
i milosti, tada, na početku
ove nove godine kažem:
kako ti hoćeš, Gospodine.
(od jedne župe u Francuskoj)

Za početak školske godine
 Gospodine,
otvori naše oči
da bolje vide
sve divote koje si stvorio.
Otvori naše uši
da pozorno slušaju tvoju riječ,
da čuju što mi želiš reći.
Otvori moje ruke
da budu spremne
tebi služiti,
da budu spremne za dobro.
Molitva prije učenja
Neshvatljivi Stvoritelju,
Ti si pravi izvor svjetla i mudrosti, Stvoritelj svih stvari,
dostoj se nad tamu mog razuma razasuti svoje svjetlo.
Otjeraj od mene dvostruku tamu u kojoj sam rođen:
grijeh i neznanje.
Daj mi oštrinu razuma da mogu razumjeti,
pam­ćenje da mogu zadržati,
način i lakoću da naučim, jasnoću kod tumačenja,
pomoć izražavanja.
Pomozi mi u početku mog rada,
upravljaj napret­kom, okruni svršetak
po Isusu Kristu Gospodinu našemu. Amen.
           Sv. Toma Akvinski
Molitva đaka
 Dragi Bože, ništa ne mogu bez tvoje pomoći.
Kad bih bio zidar, obnovio bih sve tvoje crkve,
ali ja sam samo učenik, stoga ti darujem svoje srce.
Tvojom sam milošću naučio ljubiti.
Naučio sam tebe ljubiti
zahvaljujući svim osobama koje me okružuju
i koje su mi lijepo o tebi govorile.
Doviđenja!
Ovo je molitva djeteta, „pismo Bogu".