04. 06. 2023.

Nedjelja Presvetog Trojstva

Danas slavimo Presveto Trojstvo, Boga koji je savršeno zajedništvo Oca, Sina i Duha Svetoga.


Gospodine Bože, moj Oče,

Ti si moj Bog i sve moje!

Tvoja mudrost nek me vodi,

Tvoja milost nek me uzdržava,

Tvoja ljubav nek me raduje,

Tvoja istina nek me štiti

Tvoja moć nek me čuva.


Isuse Kriste, Božji Sine,

moj veliki Brate i Spasitelju!

Radujem se što si postao čovjekom.

Tvojim putem želim stalno ići.

Tvoja muka me je spasila.

Tvoja smrt na križu je moj život,

Tvoje uskrsnuće moja utjeha.


Duše Sveti, Bože moćni,

Ti si moj Tješitelj i Branitelj.

Obrati me, jer sam grješan i slab.

Krijepi me kad god sam slab.

Osposobljuj me za vječni život:

rasvjetljuj mi razum, posvećuj volju,

Uz mene budi, kod mene stanuj,

i usrećuj me, o Trojstvo Presveto!