01. 07. 2022.

Zadarski nadbiskup koadjutor mons. Milan Zgrablić na blagdan sv. Petra i Pavla u crkvi sv. Pavla na Novom Bokanjcu, Zadar

 Blagdan sv. Petra i Pavla svečano je proslavljen u mojoj župi Novom naselju u zadarskom predjelu Bokanjac u srijedu, 29. lipnja 2022. svečanim misnim slavljem koje je u crkvi sv. Pavla predvodio zadarski nadbiskup koadjutor mons. Milan Zgrablić.

Bila je to prva zajednica vjernika u bokanjačkoj župi sv. Šimuna i Jude Tadeja koju je mons. Milan Zgrablić pohodio kao zaređeni nadbiskup koadjutor.

„Ne trebaš biti Petar i Pavao. Budi to što jesi. Budi otac, majka, djed, baka, ali budi s Kristom, živi Kristovu blizinu i tada ćeš činiti nešto veliko, najveće za sebe, za svoju obitelj, društvo u kojem živiš, za budućnost i sadašnjost. U našem otvaranju Gospodinu možemo doći do toga svjedočanstva, što tvrdi sv. Pavao – da je Krist živ, da je uskrsnuo! Isusovo uskrsnuće je važno za svakoga od nas, da bude najveće blago i bogatstvo života."

Isus svakoga od nas pita sudbonosno pitanje našeg života: Ne, što drugi misle tko sam ja, nego, Krist pita: ‘Tko sam ja? Što ti kažeš, tko sam ja?’, rekao je otac nadbiskup koadjutor, potaknuvši da ispovijedamo da je Isus uskrsli Gospodin, u novoj stvarnosti, uskrsnoj.















Video prilog možete pogledati na poveznici:

Izvor: Laudato TV, Zadarska nadbiskupija