30. 05. 2021.

Nedjelja Presvetog Trojstva

Kako možemo razumjeti Presveto Trojstvo? Pogledajte ovaj kratki video koji na zanimljiv način pokušava objasniti najveću tajnu kršćanske vjere:

Mali katekizam - Kako možemo razumjeti Sveto Trojstvo?














Molitva Presvetom Trojstvu

Presvijetlo, presveto Trojstvo, klanjam ti se, hvalim te i blagoslivljam! Željela bih te po svu vječnost hvaliti i slaviti! O da mi je poći po svem svijetu propovijedati svoju svetost, veličanstvo i neizmjernost – da te svi ljudi hvale i slave!

O jedini i trojedini Bože, vjerujem u tebe i ljubim te, jer si ti početak i svrha moga života! O presveto Trojstvo, po tebi se klanjam Bogu Ocu koji je Otac moje duše. O Oče moj, Oče moj, sva ti se predajem. Oče, u ruke tvoje izručujem duh i život svoj! O Oče moj, ti sama ljubavi koja se izlijeva po tvom Svetom Duhu i tvojoj utjelovljenoj Riječi, o Preveliko otajstvo, trojedini Bože u jedinstvu – sva ti se predajem.

O hvala ti, presveti Oče, što si se sam objavio i pokazao svoju milost i milosrdnost, svoju ljubav i blagost! Oče moj predobri, ljubim te i tebi se sva posvećujem, tvojoj hvali i slavi! Hvala ti, Oče, što si nam dao svoga preljubljenoga Sina, Gospodina našega Isusa Krista. U njemu te ljubim, jer to je tvoj Sin, odsjev tvoje ljepote i miline. U njemu si svoju ljubav i svoj sveti duh ljubavi, koji je Duh Sveti – izvor iz tebe i tvoga Sina – izlio na svetu Crkvu i sve vjernike.

Oče, daj i meni, po Sinu svome, svoga Svetog Duha i vrati mi radost spasenja. Pošalji Duha svojega i stvorit će se i obnovit će se lice ove zemlje i lice ove bijedne duše koja je u studeni i suši zamrla. O smiluj mi se, Bože, po velikom milosrđu svome i po mnoštvu milosrđa svoga izbriši zloću koju. Bože, Oče moj, danas, na tvoj slavni dan tvoga Presvetog Trojstva smiluj se meni i pokrijepi me svojim Svetim Duhom po zaslugama Gospodina našega Isusa Krista.

Oče, Oče moj, ja te ljubim u Sinu tvome i po tvom Svetom Duhu slava ti i hvala uvijeke. Amen.  

Bl. Marija Petković