Talijanski magazin Voce di padre Pio objavio je još 2008. intervju sa kardinalom gdje se on referira na to pismo sestre Lucije. Dijelovi tog intervjua postaju danas aktualniji nego ikad, sve u očekivanju 2. Obiteljske sinode, koja će biti u jesen ove godine, upravo zbog svoje proročanske vizije.
Dok su se na 1. Obiteljskoj sinodi tek načela neka nesvakidašnja pitanja o definiciji i redefinicij katoličkog braka ( ali i to je bilo dovoljno da dođe do podjela u samom vrhu Crkve i šoka među vjernicima) mnogi strepe što će biti nakon 2. Sinode. Pritisak liberalne struje ne jenjava, i dalje se traži dopuštenje sakramentalnog vjenčavanja homo – parova kao i onih rastavljenih i ponovo civilno vjenčanih. Čak je i Papa nedavno izjavio da moli za čudo na predstojećoj sinodi.
Radi se o aktualnoj borbi za desakralizaciju braka, jednom od zadnjih stupova na kojem počiva naša kršćanska civilizacija. Nije čudo da već i poligamisti traže civilno ozakonjenje svojih veza nakon što to u mnogim zemljama uspjeva homo parovima. Katolička Crkva je pred velikim iskušenjem jer pritisak dolazi upravo iz hijerarhije unutar nje same. Veličine i svetosti braka, ali i opasnosti koja mu prijeti iz pomrčine sekulariziranog svijeta posebno je bio svjestan papa sveti Ivan Pavao II.
Radi se o aktualnoj borbi za desakralizaciju braka, jednom od zadnjih stupova na kojem počiva naša kršćanska civilizacija. Nije čudo da već i poligamisti traže civilno ozakonjenje svojih veza nakon što to u mnogim zemljama uspjeva homo parovima. Katolička Crkva je pred velikim iskušenjem jer pritisak dolazi upravo iz hijerarhije unutar nje same. Veličine i svetosti braka, ali i opasnosti koja mu prijeti iz pomrčine sekulariziranog svijeta posebno je bio svjestan papa sveti Ivan Pavao II.
Kršćanski brak ima uzor u Svetoj obitelji. Apsolutno povjerenje u Boga, Marijino neka bude utočište pred zlom i progonima svijeta, rođenje Isusovo, patnja i ustrajnost sve do križa, zajedništvo majke i sina, sveti Josip kao zaštitnik i hranitelj obitelji na zemlji i učitelj poštenog i časnog rada. Čvrstoća i nježnost, patnja i ljubav, zajedništvo na vjetrometini, sve ono što mladom čovjeku treba da izraste u uravnoteženu osobu spremnu na davanje i odricanje.
Uništenjem braka u tradicionalnom obliku ruši se i Isusova slika. Ruši se Marijina slika. Svesti Isusa samo na neki hipi lik koji propovijeda ljubav za sve, a zaboraviti na pojam žrtve, istine i pravde koju on utjelovljuje je više nego sablažnjivo. Upravo se to događa posvuda oko nas!
Svi govore o ljubavi za sve, a nitko o spasenju. Carpe diem ( iskoristi ovaj trenutak i uživaj), a poslije mene potop – tako nekako bi trebao teći smisao našeg života po arhitektima Novog doba. Sveti Ivan Pavao II. je znao da je brak muškarca i žene stup društva unutar generacija. Kad se taj zadnji stup sruši, razletjet će se cijela zgrada – citira kardinal Cafarra bivšeg papu u spomenutom intervju. Papa Ivan Pavao II. je stoga 1980. osnovao papinski institut za brak i obitelj i postavio kardinala Caffarru za rektora. Kardinal se pismom obratio sestri Luciji koja je tad bila časna u jednom samostanu da moli za tu nakanu. Uskoro je od nje dobio povratno pismo iz kojeg citiramo: ” Svatko tko se bude zalagao za svetost braka i obitelji bit će proganjan i diskriminiran (odbacivan) jer to je ključno pitanje na kojem sve počiva”.
Svi govore o ljubavi za sve, a nitko o spasenju. Carpe diem ( iskoristi ovaj trenutak i uživaj), a poslije mene potop – tako nekako bi trebao teći smisao našeg života po arhitektima Novog doba. Sveti Ivan Pavao II. je znao da je brak muškarca i žene stup društva unutar generacija. Kad se taj zadnji stup sruši, razletjet će se cijela zgrada – citira kardinal Cafarra bivšeg papu u spomenutom intervju. Papa Ivan Pavao II. je stoga 1980. osnovao papinski institut za brak i obitelj i postavio kardinala Caffarru za rektora. Kardinal se pismom obratio sestri Luciji koja je tad bila časna u jednom samostanu da moli za tu nakanu. Uskoro je od nje dobio povratno pismo iz kojeg citiramo: ” Svatko tko se bude zalagao za svetost braka i obitelji bit će proganjan i diskriminiran (odbacivan) jer to je ključno pitanje na kojem sve počiva”.
Fatimska tajna se razotkriva sve više u svijetlu ovih riječi sestre Lucije i tko ima oči neka gleda – jer na kraju ništa neće ostati skriveno.